22 September 2010 - 08:46

Fy fan för att vara sjuk :/
Har varit sjuk nu i 2 dagar och det känns som en evighet...
Men men för övrigt så mår jag väl bra tror jag.
Är glad för en del saker jag hört och mindre glad för andra saker.
Ska försöka ta mig ner till AF och se när fan jag ska dit egentligen,
har gått och väntat som en gris på någon tid, men inte fan kommer
det någon lapp :O Sen ska jag fråga om man får vara kvar eller inte,
men jag hoppas innerligt att jag får vara kvar, det är så skönt att
vara på hunddagiset, man tar sig en hund och går en promenad,
man tar en till och sen en till beroende på hur många hundar det
är där under dagen, det kan ju variera från dag till dag.

Älsklingen skrev ett litet brev till en person igår om mig och mina
förändringar på vardagen, så får vi se om det duger eller inte,
hoppas innerligt att allting löser sig nu och att det kommer gå våran väg :)

Har fått hem mitt nya nummer nu btw =)
Ska börja använda det nu nästa vecka, så får vi se om det numret sprids
till personer som INTE ska ha det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0