20 september 2010 - 16:31

Svar till Hanna:
Kul att höra :)
Jadu jag vet inte, ingen som vet om det var missfall eller inte,
det finns ingen som kan bevisa om det var ett eller inte.
Och allt jag skrivit om Linda finns på papper från socialen som hon
själv har sagt till dem, så det är ingen bullshit om henne heller som hon
själv vill påstå :P

Nehe, idag har man jobbat igen :)
Känns så oerhört skönt att gå upp på morgonen igen och veta att man har något att göra och se fram emot :)
Just nu springer Memphis runt och leker med sina nya leksaker,
jag sitter här och luktar blöt hund och kan inte duscha förrän älskling har kommit hem
eller när han har somnat ^^
Nu vill Memphis skriva lite

y y   oiuihfjjfhyfrhf djv f mfr r   jhuik  jr j hr8 nu5 6h ik j ijjbhj / Memphis

Han är så go, lugn och söt och allt :)
Inga som helst problem med att passa honom, skönt att *** litar på mig
och att alla andra LITAR på mig som ser mig med Memphis om dagarna och allt.
Nehe, nu ska jag joina hans lekar :) Ska käka lite med honom först :)
Bilder på nya lägenheten kommer snart ^^

Kommentarer
Postat av: Lina Ekesrydh

Ja men du är en kanonbra farsa! =)



KRAM!

2010-09-20 @ 19:39:39
URL: http://[email protected]
Postat av: LINDA!

Oj, det lät allvarligt, kan du inte be de skicka de till mig ? så att jag har lite koll på vad jag lider av, och om det nu inte går så kan du ju lägga upp en bild på det! det är ju otäckt ju!



för om det nu är sant så är det ju inga problem att lägga upp bilderna ju ;D ...

2010-09-20 @ 19:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0