18 september - 09:55

Jaha, då har man vart i Småland och hämtat sina sista prylar :)
Det slutade väl lite som det gjorde, men vill tacka pappa som kom dit,
vet inte hur det annars hade slutat, hade väl slått ihjäl kråkan.

Tack svärmor för att du körde :)
Tacka älskling för att hon bara följde med :)
Fick även träffa Leffe, Sam och Erik en sista gång innan det bar av hemåt igen,
och i bilen så kunde jag inte låta bli att skriva

"Tack för att du kom upp, vet inte hur det hade
gått annars.
Kände din styrka som drog mig ifrån den där sönder supna kråkan.
Jag älskar dig pappa <3"

Och så fick jag svaret:
Tack för dem orden. Dem värmer. Älskar dig med min son!"

Det kom fan både glädje tårar av att skriva det till en förälder som verkligen visar
att han älskar sitt barn och försöker ge mig den kärleken en förälder ska. 

Så nu kommer det nog allt att dröja innan jag åker tillbaka till Småland och hälsar på,
OM jag nu ens kommer åka dit, det är ingen jävel som vet ^^
Var in på Arabo och träffade Caroline och Carina en sväng med,
Vart lite kaffe och skitsnack innan det bar av helt och hållet ifrån Småland.
Saknar vissa av mina polare, men ni som känner er träffade kan NOG vara säker på att det
är er jag menar, men det behöver inte mena att jag saknar just dig som läser ^^

Ska även byta nummer nu :) Kommer sända iväg ett mess eller något och ge mitt nummer
till de som jag anser ska ha det, kommer missta kontakten med massa,
men tyvärr så måste jag det, ingen som sagt att jag ska göra det, utan mitt egna beslut.
Måste hålla mig ifrån vissa, och fortsätta ha kontakt med vissa,
Kan avslöja att jag kommer ha kontakt med er vänner som får mig att må bra,
sen vet ni nog själva vilka ni är :)

Linda tordes inte träffa mig heller igår, bara för att jag var med Tilda,
men jag sa åt henne att jag kan komma ut själv, men det gick inte bra det
heller, haha är det för att hon ska slå ihjäl Tilda ?
Då säger jag bara GOOD LUCK Linda :) haha
Men det kanske bara var något som du sa ?
Och du Linda, jag har rätt i det som jag skrivit om alla dina
"sjukdomar" så du kan sluta säga att du inte har det,
det är DU själv som har sagt det till soc och jag har det på papper
från soc, så det är bra med det :)

Kan avsluta detta inlägg med att tala om att Lill som vi kallar henne i magen
mår bra och att Tilda är i v. 20+1 :)
Så som ni kanske förstår så ska Tindra och Memphis få en lillasyster den
3/2-11, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0