13 september - 18:24

Jaha då var den 3 arbetsdagen över.
Vad säger man om det ?
Tråkigt, men man kan ju inte jobba 24/7 heller.
Men men, ni som inte vet om det, så kan jag ju tala om att
jag arbetar på ett hunddagis, hur underbart skoj som helst :)
Baby gnäller över att jag pratar om det varje dag, men vadå liksom ?
Trivs man och tycker det är kul, så pratar man väl om det?
Oavsett om det har varit en rolig eller tråkig dag så berättar man ju
vad man varit med om under dagens gång :)
Har fått 3 favoriter än så länge :)
Dem andra som jobbar där tycker dem är hopplösa, drar och inte lyssnar.
Men det är tvärtom för mig, dem går jämte mig, lyssnar på mig och allt
positivt.

Jaha vad ska man mer säga ?
Har flyttat nu, så slipper den andra lägenheten!
Nu bor vi äntligen ihop, jag och min största kärlek <3
Det enda som saknas just nu är min lilla fis och den andra som är påväg (A)

Kommentarer
Postat av: kristin

Om du bara visste hur sjukt avundssjuk jag är för att du får jobba på hunddagis :) Vissa har ju tur... Fin blogg du har förresten

2010-10-02 @ 22:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0