Wow vilken toppen dag, OR NOT!

Fy fan vilken jävla dag alltså,
vakna med måendet längst ner i botten.
Ville bara somna om och aldrig mer vakna,
denna dagen är en sån som man bara önska att man aldrig vaknar.
Bröt ihop fullständigt idag på "jobbet", så jag fick lov att
åka hem och det vill jag tacka för.
Allt har vänt igen, enda ner i botten,
tack vare en person som jag sagt upp kontakten med,
jag la ner hela min skoltid på dig, jag la ner allt för att hjälpa dig.
Men hjälpte det ?
Så fan heller, det vart sjukan 2 somrar i rad.
Den andra gången då fatta du iallafall i ca 1 år, sen var du där igen.
Du fattar inte hur sjukt dåligt man mår för det, vad fick man tillbaka för att
man försökt hjälpa dig ? Inte ett jävla skit, man får bara skit för det.
Man fick känslan av att man inte är värd något, varför man ens vart född ?
Du frågade aldrig hur jag mådde när du ringde, utan ringde och gnällde över
att folk sa så och så.
De dagarna du ringde och verkligen frågade hur jag mådde,
ja då mådde jag bra men efter våra samtal så mådde jag dåligt igen,
så jag valde att säga upp kontakten helt med dig nu tack vare det,
jag anser att det är ditt liv gör vad fan du vill med det, jag har mitt egna att tänka på,
och det är tack vare min storebror och min älskade pappa som lyckades få mig att förstå
att så är det och de har rätt i det,
jag vill än idag fortsätta hjälpa dig, men anser att du inte vill ha någon hjälp,
då får du fan klara dig själv, hoppas du inser att det är dags att lägga av snart,
annars lär du nog inse det i din gravkista tyvärr :/
Men tror ärligt att den dagen du inser det så är det redan försent, utan
då ligger du redan där på dödsbädden och räknar dem sista minutrarna du har kvar.
Det var ditt fel att jag var påväg in i fel banor, men jag kom på mig själv
och sökte hjälp, tack och lov så gjorde jag det i rättan tid,
annars vet jag inte hur jag hade sett ut idag och hur dan jag hade varit.
Uscha fan vad jobbigt detta är, tårarna kommer ibland och sen försvinner dem sen kommer
dem igen, men måste får ur mig detta.
Så nu fortsätter vi.
En annan person psykade ner mig totalt hela vägen ner
utan att jag ens märkte det förrän det var försent det med tyvärr :(
Jag trodde jag mådde bättre, men så fan heller jag gjorde, jag blev bara
mer och mer dålig, förflyttade sig hit och dit hela tiden.
Sen kom min lilla ögonsten, och då mådde man bättre för ett tag, sen vart
det bara nergångar igen, så jag valde min egna väg och jag valde rätt.
Du hade då tryckt ner mig ännu mer i skiten, men det märkte jag försent.
Du gjorde så jag och min pappa började bråkade, tappade kontakten,
men äntligen så har vi fått tillbaka den och det ska du vara jävligt glad för.
Nu idag har jag äntligen hittat min kärlek, den jag får vara den jag är för,
den som visar mig kärlek, den som jag verkligen kan visa kärlek till och som jag
får tillbaka kärlek ifrån, du betyder så in i helvetes mycket för mig,
jag kommer dock ALDRIG kunna visa dig hur mycket jag älskar dig och hur stora min känslor är för
DIG. Men jag försöker visa så mycket jag kan, men inte så lätt.
Du får mig att känna mitt hjärta, du får mig att vilja leva, du får mig att
orka igenom dagen som den är. Du är mitt allt Tilda<3
Du kämpar för min skull och mitt mående, men jag vet mycket väl om att
du inte är den enda, och jag tackar alla som verkligen stöttar mig och peppar mig.
Ni står alltid bakom min rygg när jag verkligen behöver det som mest, ni visar
mig att det finns saker här i livet som man kan och ska kämpa sig till.
Jag är även glad över att flyttat så jag får börja om mitt liv och försöka bearbeta mig igenom
det gamla helvetet som jag har bakom mig.
Har även ringt ett samtal idag som förhoppningsvis kommer hjälpa mig
lite extra.

Kommentarer
Postat av: Neea

försök vara stark :)

2010-10-07 @ 19:00:39
Postat av: susanne

Hej Thobias..jag hann ju inte säga hejdå till dig...Så nu har jag letat upp din blogg,,inte lätt men nu så...Vill du ska veta att du kommer att vara oerhört saknad på Hunddagiset..Och hoppas så att du får komma tillbaka till oss..håller tummarna och tänker på dig..Hoppas du o din lilla familj får en go helg..Kram från "Tant" Susanne ;)

2010-10-08 @ 15:23:43
URL: http://mittlivifare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0