Sista dagen :(

Tack Susanne för dem orden, dem värmde :)
Kommer sakna er också, har varit så oerhört kul att vara där,
träffa alla glada hundar + glada personalen.
Det var inte det lättaste att ta adjö från ett sånt ställe alltså,
shit nu kommer tårarna men men det får gå ändå.
Jadu vi får se vart man hamnar i framtiden, men kommer alltid att tänka på er
stackare som får slita med Lukas, Mango och Basse ;)
Det har aldrig varit någon som varit irriterad eller sur på någon annan
förutom på vissa hundar då. Det är ett sånt ställe man verkligen
får leta efter, alltid ett glatt bemötande från er när man kom på
morgonen oavsett väder och vind.
Mådde man inte bra så tog man en hund och gick en sväng eller så
satte man sig i en box som jag gjorde igår med Nero,
och innan jag gick för dagen då visste jag att jag inte skulle få säga hejdå
till honom, så jag var tvungen att gå in till honom,
när jag såg han titta på mig med sin ledsna blick så kom tårarna,
det var precis som om han visste att det var den sista dagen han skulle
få se mig, för han vet inte om att jag kommer och hälsa på er igen,
du får gå in till honom på måndag och ge han en puss på nosen
från mig och viska i hans öra att jag kommer en vacker dag och hälsar på.
Men men du får hälsa alla från mig,
och tack föresten för muggen och chips påsen, jo tacka Calle också,
han hade gått när jag fick presenterna.
Är så oerhört tacksam.

Kommentarer
Postat av: susanne

Det var meningen att det skulle värma:)

jag har jobbat på en massa ställen i mitt liv detta är absolut ett av dom bästa ställen jag varit på..Kärleksfullt på nått vis..jag hoppas så att det kommer att lösa sig för dig..självklart ska du komma o hälsa på..."Stå på dig, innan någon annan gör det" kram

2010-10-08 @ 19:51:19
URL: http://mittlivifare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0