Sanningen kmr ALLTID fram.

Jag är Thobbes flickvän och vet precis vad jag 
pratar om.
L valde att dra igång historien på
sin blogg, men på falska grunder. De som står
här, är sanningen bakom hennes inlägg.
Ni kan klicka på " Sanningens Minut " för
att kma diret till
L´s " sanna " historia.

Sanningen bakom 
" Sanningens minut "
L ljuger i sin blogg o jag anser att alla har rätt till att veta ..
Hon påstår att hon sköter skolan, att hon har Tindra hemma hos
sig o allt, men så äre inte .. Tindra är LVU-placerad o L
får inte ta henne ifrån Hässleholm o L träffar henne aldrig.
Hon är hellre här i Falkenberg, än med sin dotter .. o hon skriver massa
skit om Thobbe hela tiden, som han inte vill, men inte fan lyssnar hon ..
O detta är en helt annan sak .. De du hängde ut mig för, är något
som är oerhört personligt o INGEN har med de o göra .. 
Någon frågade mig om Tindra är med sin mamma o då svarade jag
bara som de är, eftersom att L ständigt ljuger om att Tindra är
hos henne, Tindra går före allt o att hon skulle haft en
tvilling, den tjejen är inte ute efter något annat än uppmärksamhet.
Hon söker den tyvärr genom lögner o de är tyvärr så hon
gjort Thobbes liv till ett helvete .. Hon för förstört Thobbes liv
o hon påstår i sin blogg att hon aldrig hindrat honom från att
träffa Tindra, men jag har jävligt många, som kan intyga att de
inte stämmer ! L skyller alltid på soc eller fosterfamiljen,
men soc har aldrig sagt nej till de o fosterfamiljen får inte
säga nej, Thobbe har all rätt att åka till Hässleholm o träffa henne
för de finns inget besöksförbud på henne .. Dock har soc gjort
ett stort misstag o de va att enbart gå efter L´s version, 
dom frågade aldrig ens Thobbe om de va sant .. o att ljuga om
ett dött barn, som hon gör, så gör man inte ! De är tamigfan
de VÄRSTA man kan göra ! Thobbe om någon, borde väl ha vetat
om de va tvillingar, eller hur ? Hon fick en liten blödning efter
en akupunktur, o de va en helt vanlig mellanblödning, hade
de vart ett missfall, L, hade du haft så ont, att du inte hade
kunnat STÅ på benen, du hade knappt kunnat andas ! 
Personalen på Arabo, kan också intyga om att detta enbart va en helt vanlig blödning.

Jag blir så jävla trött, på att folk hela tiden springer i min blogg
o frågar saker om L, S o alla andra runt omkring ..
Jag svarar gärna, men jag kan tyvärr hela sanningen
kring Tindra .. Jag kan hennes LVU o fosterhemsplacering, jag
vet när de beslutet förlängdes, jag vet lixom allt .. L
där emot, hon drar bara till med såna feta jävla löger, som ni
är dumma nog att tro på ! Denhär tjejen tror att hon kan
lägga händerna på MIN son, hon har ju förfan inte ens vårdnaden
över sin dotter, då ska hon fan inte blanda sig i Memphis liv heller !
Man ska alltid sopa rent utanför sin egen dörr först ..
o jag tror inte att folk vet detta, men ärlighet varar längt ..
Sanningen kmr fram tillslut o ingen vill bli omtyckt på
falska grunder, eller ? Visst, vissa saker har folk inte
att göra med, men L själv, viker ut sitt liv, dock
med lögner o då anser jag, o Thobbe, att vi kan skriva sanningen till er !

Han mår inte bra, av att hela tiden få höra att de som är falskt, tros
av er vara sant .. Han vill att alla ska veta de, som jag skriver nu ..
Han har aldrig gjort något fel, aldrig gjort något för att förlora Tindra ..
Han har aldrig pundat som L påstår, han har aldrig slagit L,
han har aldrig gjort Tindra illa, han har skadat sig själv. Thobbe
va ett jävla nervrak, när jag träffade honom .. De är ett under att
jag har fått upp honom, dit där han är idag .. Han har o mår så jävla
dåligt o vad har han att skylla på ? Jo, L och hans morsa ..
L har ljugit ihop en jävla historia för soc, som dom har vart dumma nog
att tro på, dom har valt att lyssna på ena parten o inte båda som egentligen är
deras jävla skyldighet att göra ! O hans morsa, har aldrig någonsin brytt sig, hon
har lagt undan hans post medvetet, vilket har resulterat i att Thobbe inte haft
en jävla aning, om när han ska ha vart på möten eller haft någon som helst
aning om vad som händer med Tindra .. ! Thobbes morsa, Tindras
farmor, har träffat henne en jävla gång, sen hon föddes, Thobbe
har nu valt, att säga till Lill att hon inte har någon farmor, han vill
inte utsätta henne för samma sak som Tindra .. Tindra vet att hon
har en farmor, o någon kmr få försöka förklara VARFÖR hon inte
vill träffa Tindra, varför hon ville Tindras pappa illa .. Hurfan kan ens
egen mamma, va så jävla dum i huvet, rent ut sagt o göra såhär ?

De finns inga som helst lögner i detta inlägg, de finns dock mer
som jag vet, men inte kmr att lägga ut här .. Jag tycker bara att alla borde veta
EXAKT hur de ligger till, eftersom att nästan alla L´s
läsare, finns här .. Som sagt, varken L eller Thobbe har vårdnaden
över Tindra, hon är LVU o fosterhemsplacerad. Thobbe har aldrig någonsin
hållt på med droger, han har lägenhet, ekonomi, jobb,
o et fungerande liv, efter mycke jobb o slit för mig, så har han faktiskt
ett liv .. Utan mig, hade han vart en nersupen jävla alkis, på en bänk någonstans
i Småland. L väljer " kärleken " framför sin dotter o även framför skolan,
som hon påstår att hon har studiedag ( ar ) ifrån .. 

o en sak, ska alla ha jävligt klart för sig.
Jag är en person som ALLTID är ärlig, hur mycke de än sårar, så 
har jag blivit uppfostrad så .. Jag sårar hellre med sanningen, än att göra någon
glad med lögner .. Thobbe har ALDRIG gjort fel jäntemot Tindra, han lämnade aldrig henne,
han lämnade L ! Sen att L höll Tindra ifrån honom, är inget han kan hjälpa . Han
har verkligen försökt med allt, men L kmr alltid på nya saker att skylla på ..
Om soc får reda på att hennes löger ÄR lögner, vilket de är, så kan jag
säga att de inte kmr bli roligt för henne .. Då kmr hon ångra att hon gav sig in i leken,
för hon tål den fan inte . o de finns bara en vinnare i denna lek .. 
Den enda som far illa av detta, är Tindra .. Hon känner knappt sin pappa
pga av sin egen mamma, o snart känner hon ingen av dom ! 

Jag skiter faktiskt i om jag sårar L nu, men detta är sanningen
bakom de hela, L har inte ens berättat hälften o hon har bara dragit
till med lögner om allt .. Thobbe, som faktiskt är sårad, hoppas varje 
jävla dag, på att han ska få träffa Tindra .. De enda han pratar om, är henne ..
De finns inget han saknar, så mycke, som att bara få se henne .. ! 
Om de bara va för en sekund, så skulle han dö av lycka ..
Ni förstår inte hur förstörd Thobbe faktiskt är .. Han måste nu försvara sig, för
något han aldrig har gjort o så ska de inte va .. Han ska inte ens behöva förklara
för folk, att hans dotter inte är hos honom o varför, men likförbannat så får
han alltid göra de .. De senaste 9 månaderna, har hans hjärta
bara gått mer o mer isär .. Först nu, börjar de sakta men säkert läka ihop igen ..
Han har något att tro på kring Tindra nu o han väljer att anstränga sig till MAX 
när de gäller detta ..  

Detta borde egentligen inte kma ifrån mig, utan ifrån L själv ..
Men eftersom att hon väljer att fara med osanning, så är
de upp till henne. Thobbe har där emot något
innaför bannbenet o berättar gärna sanningen, därav detta inlägg.
Jag skriver de, men han tycker att de inte är mer än rätt, att folk får veta

Ni hittar L
HÄR


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har hon tagit bort sin blogg?

2010-10-03 @ 22:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0