31 Oktober 2010 - 13:55

Jaha, idag har det inte hänt allt för mycket som vanligt.
Lite mörkare bara när man klev upp än vanligt kanske :P
Funderar på att ringa ett litet samtal och höra lite
om en person och fråga lite andra saker :)
Imorgon börjar man med typ "skola", ska bli skönt att komma
ut och göra något igen, är så trött på att bara gå hemma
hela dagarna utan att typ ha något att göra xD
Ska inrikta mig mest åt svetsare tror jag annars
så blir det cnc-operatör.
Vad tycker ni ? :P
Man överlever dem dagarna också, har snackat lite
med pappa idag med, alltid lika trevligt att prata med honom
efter vi fått tillbaka kontakten igen och det är jag glad
som fan över, det är ju min pappa, och visst vi har haft
våra konflikter men det är så mellan de flesta barn
och föräldrar :P Har även börjat få tillbaka kontakten
med en av mina bröder som jag också är väldigt glad
över, man kan prata med honom om en del saker
som man inte kan ta med andra, för han har liksom
gått igenom samma saker som jag gör nu. Så är väldigt glad över
att jag har honom. . .
Och idag har jag och baby hållt ihop i 10 månader :)
Jag älskar dig minst lika mycket nu som innan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0