30 Oktober 2010 - 09:25

Igår hände det inte allt för mycket, var en sväng på stan och uträtta lite
ärenden och drog ett par samtal samtidigt
så man hade det ur världen.
Sen kom Alex och Stenis förbi en sväng medans
baby var på Ikea med Maggan, Fia, Markus och Maja.
Mycket trevligt sällskap :)
Senare på kvällen när vi satt och kollade
på tv så fick jag ett oväntat samtal,
det var från en av mina bröder som inte
är den lättaste att få tag i kanske,
men det var ett mycket bra och skönt
samtal vi hade, fällde ett par tårar när
vi pratade, du är guld värd broder, du vet
vad jag går igenom just nu och du har varit i samma
situation och vet hur jag mår och vad jag ska göra
istället, du är den enda jag kan prata med om den saken.
Hoppas vi ses snart, var ju inte direkt förra året vi sågs
tyvärr :/ Du har ju alltid fullt med jobb och allt annat så...
Men det var ju inte bara irritation i samtalet inte bara
tårar heller, utan en hel del glädje som kom tillbaka
från ingenstans.
Älskar dig min broder <3
Idag då händer det nog inte mycket mer än igår.
Älskling sover och Memphis sover och jag tvättar xD
Så vad ska man göra under tiden ?
Får se vad jag hittar på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0