25 Oktober 2010 - 22:28

Jaha, då var denna dagen över :)
den har inte varit allt för händelserik dock :/
Gick upp vid typ 07:40 och städa lite, sen följde jag
med baby till Memphis dagis och det gick som förväntat.
Han sket fullständigt i oss, det var precis som om
vi inte existerade i hans värld när han kom dit.
Det var en trevlig personal, men de kunde ha haft lite
fler leksaker ^^ haha . . . Sen gick jag och Memphis
hem till hans kära mormor och var hundvakt för dem skulle
till ge-kås (Ullared) en sväng och handla lite bröte, och
när baby kom hem så hade hon köpt en jacka till mig :)
Sen tjockade vi oss med lite godis framför Ullared,
efter det var det meningen att jag skulle ha tagit
en promenad till coop åt älskling för hon hade inte cola
kvar hemma, men så var hennes mamma där så hon
gick själv, slutade med att dem hamnade på stationsgrillen
och köpte med sig lite mat hem :)
Imorgon ska man iväg på ett äventyrligt möte
som vi får se hur det slutar :) Ska ha med mig
babys mamma så det inte spårar ur ^^
Har tyvärr en väldigt väldigt kort stubin oftast när
det gäller detta, så är väldigt tacksam över att hon
ville ställa upp och följa med! . .
Nehe gott folk, snart ropar sängen men först en varm skön dusch :)
Nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0