16 Oktober 2010 - 12:00

Svar till Nea:
Ja det är klart jag ska vara stark, men fan alltså.
Det är sånt som märks, det beror på hur personen är mot mig med,
trivs jag inte och jag känner att det inte fungerar att prata
så byter jag bara rakt av.

Gårdagen var vi på bröllop :)
Vi åkte härifrån runt 11 och var typ hemma vid halv 7 någon gång.
Fy fan för såna kläder alltså :O Uscha hatar verkligen det.
När vi kom hem så skulle vi gå och handla. och då kom även Memphis lilla
pappa, så han gjorde oss sällskap.
Sen när vi kom hem så var det dags för den lille att sova,
inga bekymmer som vanligt :)
Vid halv 1 så kände jag att magen inte stod rätt till
så det var bara att gå på toa, och vipps så spydde man,
fick gå upp varje halv timme - timme och för att spy.
Vet inte om det var något olämpligt som jag åt, men jag åt inget konstigare än alla
andra, så vettifan, nu mår man väl lite sisådär, magen spökar lite än.
Så vi får se när den behagar att bli normal igen, orkar fan inte må såhär alltså.
Idag har det inte hänt allt för mycket, legat i sängen och dragit sig och legat i soffan
och glott på film ^^
Här kommer en bild på hur man såg ut igår xD
och älskling som gick in i v. 25

Kommentarer
Postat av: susanne

Hej min vän,,så tråkigt att du inte mår bra.Jag önskar så att jag kunde hjälpa dig,,händer det inget positivt med jobb coach? Du fattades idag när vi var på Tisdags träffen på FAMI..Skönt att du har din fina flickvän i alla fall..Och ett litet troll till på väg.

Hur som helst är du saknad på Hunddagis det vill jag att du skall veta..Kanske en liten tröst i det mörka.Kom och hälsa på oss! kanske du skulle må bra av..Kram till dig ...

Tant :) Susanne

2010-10-19 @ 22:35:56
URL: http://mittlivifare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0