14 Oktober 2010 - 15:15

Jaha, då var det 1 vecka sen jag slutade med praktiken,
känns rätt surt.
Idag händer det nog inte allt för mycket,
Ellioth ska lämnas och sen kommer
älsklingens vilddjur hem :)
Så när Ellioth har blivit hämtad så blir det
till att lägga sig framför en film och koppla av i
typ 1 timme ^^
Denna dagen kunde också ha varit bättre än dem andra,
vaknade på rätt sida och allt,
humöret på topp. Men så fort jag hade duschat så
vände allt igen, (Y) Orkar fan inte med detta snart,
Tack vare man mår som man gör
så gick allt ut över baby, hoppas
hon vet att det inte är med meningen
allt går ut över henne, hon försöker förstå
så gott hon kan och pratar med mig så mycket hon kan,
men man får inte ut allt, så ska till en psykolog på tisdag och se
hur hon är, om det hjälper något annars blir det till att
byta, man måste må bra för att folk runt omkring ska må bra.
Sitter och lyssnar på massa minneslåtar och släpper ut tårarna.
Nehe får se om dagen har något bra att erbjuda idag så orkar inte sitta mer här nu.

Kommentarer
Postat av: neea

va stark du klarar det :) och att prata med en psykolog är nog inte helt fel :) det gör ju jag oxå:) va inte för hård mot psykologen i början ge de minst två gånger för första gången brukar vara skit.. jag hatade min psykolog efter första gången men efter tredje så tyckte jag hon va skit bra o förstod mej :) så nu går de bara framåt,, du har mycket att kämpa för så ta hjälp av alla som verkligen vill hjälpa så kommer du komma riktigt långt :)

2010-10-15 @ 14:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0