12 Oktober 2010 - 10:01

Svar till Susanne:
Haha, jo Svea är en kise,
Det var dock inte den i artikeln som du skickade till mig ^^
Tycker folk är så oerhört dåliga på att kommentera, men
det kanske inte är allt för många som läser den ?
Vädret idag är inget att klaga på solen skiner
för fullt och ingen snö har vi sätt än heller :)
Och det gillas verkligen, blir min första vinter på västkusten,
och jag som är van att se snö snart kommer fan få vänta
enda fram till jul säger dem här :O Hur fan ska jag klara mig när
jag är van att se snö i början av november redan . . .
Nej fan jag känner att jag är dålig på att skriva, men
får samla på mig massa skit så jag har något att skriva om ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0