11 Oktober 2010 - 13:34

Jaha, vad ska man skriva idag då ?
I fredas var det lugnt med film och mys,
Lördag så var det lugnt på dagen, L ville snacka lite med mig så
då fick hon göra det, sen gick jag hem till älsklingens pappa och snackade
massa skit, kom väl hem lite väl sent kanske :/
slutade med gräl med baby tyvärr :'(
Idag har jag varit på Af i typ 2 timmar, sen kom
jag hem och Tilda skrek att hon har hittat Svea.
Då var det bara till att klä på sig igen och sen gå och
hämta henne så nu är vi alla glada igen,
framförallt lilla Memphis för det är ju hans kise :)
Annars händer det väl inte så mycket mer,
sitter med hårfärg i nu som ska snart sköljas ur.
Älsklingen tyckte det var dags med det för att vi ska på bröllop på fredag xD
nehe nu vet jag inget mer,
ha en bra dag hejs :)

Kommentarer
Postat av: susanne

Hej,,är Svea katten? Såg i tidningen HN va det den?

Kram S

2010-10-11 @ 16:08:59
URL: http://mittlivifare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0