En helt underbar dag idag :D <3

Svar till Wictoria:
Jadu, det är sånt som återstår att se imorgon :)

Jaha, idag fick jag ett samtal runt 4, och vet ni vad
gott folk. Det spelar inte roll hur förbannad eller ledsen
jag hade varit då, men det hade tvärvänt till glädje.
JAG SKA TRÄFFA MIN UNDERBARA DOTTER PÅ SÖNDAG!!

Fatta att jag har längtat efter detta hur länge som helst...
Nu finns det inget som kan stoppa mig! Så mycket
tjat och bråk överallt för att få det man vill, men
det var bara att inse att man inte ska ge upp
och det gav resultat också, men hade nog inte klarat
av all press och skit som varit utan den hjälpa
som jag har fått av ett par stycken som verkligen
har hjälpt till så gott dem kunnat :)
Annars har det inte hänt allt för mycket,
Imorgon bär det av till GBG och ska kolla
om den lille är en tös eller pojk, spännande men roligt :)
Spelar dock ingen roll vad det än blir ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0