20 November 2010 - 12:57

Jaha, idag har det inte hänt allt för mycket.
Memphis vakna halv 7 tror jag det var så
det var bara att gå upp och se glad ut, men han
somnade om efter en flask välling, sen vakna han runt halv 8 - 8 igen
tror jag det var, så då var det bara att klä på sig
och sätta igång med lite morgon bus, det är
för roligt alltså nu när han är frisk och orkar :)
Igår kväll började det snöa och jag trodde det skulle
vara borta i morse eller nu på dagen, men nej då.
Gräsmattorna är gröna än, men det försvinner nog snart . . .
Annars idag händer det inte allt för mycket, ska
nog skura golvet lite om man är själv hemma,
gjorde aldrig det igår för jag orkade inte.
Vad ska man mer hitta på tro ?
Vill att det ska bli måndag så man kan ringa
ett samtal så man får lämna drogprovet
och visa för folket att jag är så grön man bara kan
bli, dem ska vara glada om dem hittar en panodil
isåfall, men vad jag vet så är inte det en drog, eller ?
Skoj när folk drar igång ett rykte som inte stämmer
och man kan visa raka motsatsen :)
Jag kommer kunna skratta åt dem som påstått det
medans dem blir sura och bara går sin väg, det
kommer bli en obeskrivlig känsla att kunna visa
svart på vitt att man är grön.
Nehe, nu vart det lite skrivet idag med, kanske
kommer in mer ikväll om vad som hänt under dagen,
dags att ta en tripp ner till tvättstugan, får ta med
mig Memphis dit. Han tycker ju det är skitkul där nere :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0