2 November 2010 - 20:50

Jaha då var dag 2 avklarad :)
Lika roligt och bra som igår :)
Glömde skriva en sak igår, hängde en lapp vid min
sängkant där det stod:
"Älskling kan du få mig att må bätta än va du redan
gör ? Jag skulle inte tro de. Du behandlar mig
precis som jag vill bli behandlad. Du anar inte hur mycke du betyder
för mig o hur mycke jag älskar dig. Du är bara min <3"
Du är för bäst baby trots våra bråk och skit, därför jag vill reda ut sånt.
Jag ställer frågor, men det är inte för att jag vill börja bråka som du
tror. Det är för att jag ska slippa gå och tänka och jag hoppas
innerligt att du är ärlig mot mig när du svarar på frågorna.
Jag älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: susanne

Hej,,roligt att se dig idag,,och att du såg så glad ut..Verkar som att du får göra nått kul på dagarna..Synd att jag missade när du va på besök..Låter så härligt att du är glad och lycklig,,,livet kallas det..Massa kramar o massa lycka till..Susanne

2010-11-04 @ 22:11:22
URL: http://mittlivifare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0