19 November 2010 - 23:44

Jaha, då har man varit på möte idag och det gick väl
bra som vanligt :) Även haft telefonsamtal, så ska till
läkaren på måndag och kolla lite saker så får vi se vad det
visar för något ^^ Nästa söndag ska jag äntligen få träffa min
lilla dotter för första gången på 8 månader och 2 dagar om man
ska vara petig :( Men det har sina anledningar som jag inte tänker dra upp.
Inte här iallafall :P
2 Annars i veckan händer det inte allt för mycket.
3 dagar kvar på kursen och sen ska man ut på praktik i 5 månader
som förhoppningsvis kommer leda till ett jobb i slutänden :)


Man har fått lära sig så mycket nytt, man har fått bättre
självförtroende angående att gå till företag och prata,
våga ställa frågor istället för att sitta tyst och svara på frågor,
fråga ut företagen enbart utan att få några frågor tillbaka,
ja det är massa man har lärt sig, iallafall jag :)


Imorgon blir det nog till att skura golvet om man är
själv hemma ^^ annars får man kanske passa på
när Memphis sover, om man nu orkar det då ;) haha
Annars händer det inte allt för mycket nytt i mitt lilla liv som jag har.


Lill har även blivit 30 veckor gammal idag, så vi får se.
Har även fått reda på att det kan vara en kille nu :S
Så den 24 ska vi åka till gbg och kolla ordentligt och få
ett svar, det finns visst en person som bara MÅSTE veta
vad det är för kön :P haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0