11 November 2010 - 22:47

Ååååh så var det dags igen :D
Du får mig verkligen att skratta,
du är så jävla rolig alltså, du är
så skrattretande, finner inga ord om vad jag ska
säga mer om dig ^^

Jaha nu var det ett tag sen,
Denna veckan har det inte hänt allt för mycket
Varit sjuk tisda och idag :/
Men den 28 är det planerat att jag ska
få börja träffa min dotter igen :D
Woohoooo, då ska allt vara fixat som
dem vill se och ha bekräftat ordentligt och
i tid med :) Nog för att du fyller det mesta av
det mörka i mitt hjärta älskling, men inte helt.
Det enda som saknas är min dotter Tindra, sen
är mitt hjärta helt perfekt känns det som i dagens
läge :) Nu är allt i rullians igen så nu jävlar
finns det inget som kan stoppa mig, det enda som
kan stoppa mig är om jag blir så sjuk att jag får
läggas in på sjukan. Fatta att jag har längtat efter
det här alltså.

Imorgon händer det inte allt för mycket, blir
som vanligt att söka lite jobb, men inte lätt när
man inte har erfarenhet (hur fan ska man ha
fått det när man studerat?)
Eller så ska man ha en utbildning, men
det har jag mig själv att skylla att jag inte
stog ut med den tråkiga skolan, men nu är
det snart dags att komma ut i arbete hoppas jag.
Ska bara se till att få ett också, sen är man på topp
som fan med livet igen!

Nehe det vart lite skrivet iallafall, ställ
gärna lite frågor om ni har några ^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du helt okej med att Tilda umgås så mkt med Simon?

Är du inte rädd att dom ska gå tillbaka till varann?

2010-11-13 @ 12:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0