1 November 2010 - 15:46

Jaha då var den första dagen avklarad, mycket information
och övningar direkt, men det är rätt. Pang på direkt va fan så det
händer lite =)) Så jävla skön grupp man har hamnat i och "lärarna" är
då fan inget fel på, förutom att en av dem är fan helt flumm :P
När jag kom hem så såg jag detta
Thobbe, älskling. Jag ville bara påminna dig, om att jag älskar dig fruktansvärt mycke.
Även om de kanske inte alltid verkar så, så gör jag de. Du har hjälp mig med så himla mycke
här i livet o jag vill aldrig förlora dig. Du är unik, en på miljonen. Jag är glad över att just
jag får ha en kille som dig. Även om man ibland får vara både flickvän o mamma åt dig, så
har du vuxit o visat va du verkligen vill. Jag försöker verkligen vara den flickvännen du alltid velat ha, den som förtjänar någon som sig, men jag känner att jag inte räcker till alla gånger. Du måste verkligen förstå, att jag försöker så gott jag kan. Du är min för alltid <3
"Thobbe, älskling. Jag ville bara påminna dig, om att jag älskar dig fruktansvärt mycke.
Även om de kanske inte alltid verkar så, så gör jag de. Du har hjälp mig med så himla mycke
här i livet o jag vill aldrig förlora dig. Du är unik, en på miljonen. Jag är glad över att just
jag får ha en kille som dig. Även om man ibland får vara både flickvän o mamma åt dig, så
har du vuxit o visat va du verkligen vill. Jag försöker verkligen vara den flickvännen du alltid velat ha, den som förtjänar någon som sig, men jag känner att jag inte räcker till alla gånger. Du måste verkligen förstå, att jag försöker så gott jag kan. Du är min för alltid <3"
Och jag måste bara säga det att jag trodde aldrig att jag
skulle få chansen att bli tillsammans med en sån
jävla underbar tjej som dig, du har verkligen fått mig att
växa, på psyket och fysiskt. Och det är fan ingen annan
som har kunnat gjort det innan, du har även lyckats förändra
lite på mitt liv som jag själv har kämpat för att ändra, men har
aldrig lyckats hela vägen fram själv :( Men tack vare dig så
gjorde jag äntligen det, och nu finns det inga bromsar för
dem har jag kopplat ur så det är bara full gas framåt det kan nog
inte bli sämre iallafall, nu är det bara att våga och utmana :)
Älskar dig så otrolig mycket, har aldrig haft dessa känslor för
någon annan innan. Du gör så jag lyckas med det mesta
istället för att misslyckas som jag ALLTID gjort innan.
Du är min för alltid också du kommer alltid att ha en speciell plats
i mitt hjärta, du har knuffat ner så många från deras platser, och det är såna
personer jag aldrig kunde åka ner några positioner. . . <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0