Svar till Bror och älskling.

Mattias:
Ja varför inte, det låter ju coolt :)
Vi kan ju titta lite på det så får vi se hur det ser ut :D

Älskling:
Jadu, jag vet då inte vart jag ska börja.
Du är för underbar och för bra för att vara sann,
Du gör mina mörka dagar till ljusa, du gör mina ledsna tårar till glädjetårar.
Du får mig att se ljuset i livet när det är som jobbigast som det varit nu den senaste veckan.
Hur skulle mitt liv sett ut om inte du kom in i bilden?
Du kom in i sista stund och gav dig på kampen du också för att hjälpa mig,
det betyder så oerhört mycket ska du vet!
Du skrev att jag accepterar Memphis.
Klart jag gör det, kände det direkt att ska jag leva mitt liv med dig så
måste jag även acceptera honom, så jag ställde in mig på det direkt.
Hade jag inte kunnat acceptera att du har barn, då skulle jag inte ha gett mig in i ditt liv heller,
men tur är så kunde jag acceptera honom, så jag får leva mitt liv med den jag älskar och det är dig Tilda <3
Finns dock inte så många ord på hur mycket jag älskar dig, jag försöker visa dig det istället <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0