Gästblogga

Nu är jag här o gäst bloggar ..
Vanligtvis bloggar jag HÄR ..

Jag är då Thobbes flickvän, Tilda. Mamma till två små pojkar, varav en
i himlen ... Träffade Thobbe, när jag hade de som svårat i mitt
gamla förhållande, o de va inte alls tänkt, att de skulle bli, som
de blev .. Vi började prata som polare, men allt ändrades, när
våra ögon möttes .. En stöt genom hela kroppen, sen
möttes två läppar .. De är helt sjukt, egentligen ..
Vi lärde " känna " varandra, natten mellan 3 - 4 December, 
över sms xD På morgonen den 4 december, började vi
prata över msn o jag fick även se honom i cam, o sååå
snygg han va <3 De gick inte en dag, inte ens en minut
egentligen, innan vi messade varandra .. Han ringde min
lite senare på förmiddagen, när han skulle hem med bussen, o 
glömmer aldrig den rösten ^^ Sen gick de en vecka, o jag
åkte ner till min syster i Klippan, för att umgås med henne o barnen ..
Sen den 8 december, bestämde vi, att Thobbe skulle kma ..
Nervöst va de den dagen, men på kvällen, så kom han o
allt typ, bara stannade till .. Vart nervös som fan, när jag o Memphis stog där o såg
honom gå av tåget, o sen när han kysste mig, stannade fan hela världen upp ..

Ville egentligen bara få sagt, att Thobbe betyder oerhört mycke för mig .
Va har haft både för o motgångar, under de månaderna vi vart tillsammans, men
vem har inte de ? Han har hjälpt mig med så mycke o accepterar Memphis,
som ingen annan .. Trodde aldrig, att en " främmande " människa, kunde bry sig
så mycke om någon annans barn, som han gör .. Sällan, så accepterar så
" unga " killar, tjejer som har barn, med andra killar, men han accepterade Memphis
direkt o de betyder sjukt mycke .. Vet inte hur jag ska förklara för folk, hur mycke jag älskar honom .
Går de ens ? Han har som sagt hjälpt mig, o jag har hjälpt / hjälper honom .. 
Vi håller på att bygga ut o renovera hans liv, vi lägger över allt, på den
ljusa o positiva sidan .. Hoppas han uppskattar de, lika mycke som de verkar ..

Va ska man mer säga ? Thobias Thurgren, världens bästa ..
Jag älskar dig, baby, o inget kan ändra på de .. 
Jag vet fan inte va jag ska säga, älskling :O De finns
så mycke, men ändå så lite :O Jag hoppas du vet, hur mycke
jag uppskattar de du gör, o allt du gjort .. o jag hoppas
du vet, hur mycke du betyder för mig o hur mycke jag
älskar dig .. 

090616 - Bästa dagen i mitt liv, även i ditt, med tanke på att både Memphis o Tindra är födda då.
091231 - Andra bästa dagen i mitt liv, o hoppas de är samma i ditt.

<3 Thobias Thurgren <3

Kommentarer
Postat av: Juliana

Jag ärt så glad att han har dej ! Och att din familj finns för tobbe

2010-07-30 @ 12:53:58
Postat av: Juliana

oj jag tryckte på fel knapp innan :(( skulle skriva mer.. Jag följer er båda för jag tycker synd om att han inte får träffa in dotter. Skulle detta mej skulle jag nog inte vilja leva för dom är mitt liv.Många styrke kramar från Oss

2010-07-30 @ 12:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0