Första inlägget.

Lite kort om mig själv.

Thobias Thurgren, heter jag och jag föddes den 19 December 1988,
vilket betyder att jag ju är 21 ½ år gammal. Är ifrån en liten håla som heter
Målilla, som ligger i Hultsfreds kommun. Jag har en dotter, vid namn
Tindra, som föddes den 16 Juni 2009, mitt livs bästa dag ..
Kände på mig under hela mitt förhållande med Tindras mamma, att något inte stod rätt till.
och tillslut, kom det äntligen fram. De va som jag hade trott, men inte själv velat tro på kanske ..
De va svajigt o mycke bråk. Den 8 December, träffade jag flickan i mitt liv, för
första gången, som jag nu, har varit tillsammans med i 7 månader, min älskade Tilda.
Tilda är en 19 ensamstående mamma, till sonen Memphis, född den
16 Juni 2009, han är 6 timmar yngre än min dotter ..

Här kommer ni få läsa om både de ena och de andra .. 
Kommer vara allt från skratt - tårar - förbud - ilska - ångest - deppighet 
Ni kommer även få följa kampen, om min rätt till dottern. 
Hennes mamma är psykisktinstabil, vilket har resulterat
i att mitt liv som pappa, bara varade under tiden jag
vart tillsammans med henne .. Hon är mytoman - hypokondriker - schizofren -
Psykiskt instabil - ja, finns en hel ordbok, om va hon är .. 

Detta kommer bli en helvetes kamp, med mycke tårar o ilska
inblandat, men jag ska lyckas, jag ska !
Jag har min underbara flickvän som stöd
Jag har min underbara Svärmor som stöd
Jag har min svärfar som stöd
Jag har min flickväns systrar som stöd
Jag har så mycke stöd, så jag knappt ens vågar ta emot den.

Men, alla uppmuntrar mig att tänka positivt, och de ska jag.
Allt kommer att lösa sig, bara vi tar den lagliga vägen, precis som vi ska göra.

Tindra Christina Linda Thurgren

Kommentarer
Postat av: svärmor

Tobbe jag fick tårar när jag läste bloggen och det är ändå en pytteliten bit av dig själv...men vi andra vet att du har så mycket mer att ge av dig själv och av din värme som person.

Kan bara önska dig lycka till på vägen och det kommer komma många vägbullor men vi tar dom tillsammans<3

Krama från oss alla som är med dig

2010-07-27 @ 01:21:53
Postat av: Neea

du har mitt stöd oxå, du får det via tilda då jag inte känner dig så super :P

2010-07-27 @ 10:23:12
URL: http://neeia.blogg.se/
Postat av: Mattias

Yo bro' ^^

Du är ifrån Rosenfors ffs, inte Målilla ^^

Btw, säg till om du vill ha hjälp med bloggen så kan jag hjälpa till med designen ifall du så önskar :P

2010-07-27 @ 10:55:36
Postat av: Malin

Hej!

Starkt av dig att blogga om detta.

En sak bara, du skriver att: "Hon är mytoman - hypokondriker - schizofren -

Psykiskt instabil - ja, finns en hel ordbok, om va hon är .. "". Har hon fått detta bekräftat? Alltså, finns detta "på papper"? Tänkte bara så att du inte blir anmäld för förtal..

Ha det gott!

2010-07-27 @ 16:30:13
Postat av: Kvadding

Hej!

Lite frågor bara..

Varför måste du göra pisseprov? Vem bestämmer det? Finns det papper på att du måste göra det? Känns lite lustigt att du inte får träffa din dotter utan problem. Skrev du inte på ett papper när hon föddes att du var pappa till henne? För gjorde du det så har du enligt lag rätt till gemensam vårdnad. Varannan vecka eller varannan helg. Finns det inga papper på allt detta så har du rätt att få din dotter, och du har rätt att stämma hennes mamma.

Tycker det är tråkigt allt detta, och hoppas du snart får hem henne :)

2010-07-27 @ 23:50:57
URL: http://youlostmeathello.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0