7 Månader <3

Kan absolut inte fatta att tiden går så fort som den gör.
Idag har jag och älskling varit tillsammans i 7 månader, det är helt ofattbart.
Men en sak är säker, och det är att jag älskar dig minst lika mycket än om inte mer,
Du finns alltid vid min sida och jag kommer alltid att ställa upp vid din
sida vad som än händer och sker, hoppas du har insett det och inser det än ?
Mina närmsta är som sagt,
Bror (Mattias)
Bror (Pjurre)
Älskling (Tilda)
Svärmor (Maggan) (med familj)
Farsan (Lasse)
Dottern (Tindra)
kommer alltid att älska er vad som än händer, inom kärlek eller vänskap
det beror ju helt och hållet på vem det är man pratar om
och om vad <3

Kommentarer
Postat av: ung mamma till Lee

<3<3

2010-08-10 @ 22:55:26
URL: http://ssandrasbloogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0