27 Juli - 10.22

Vart ska man börja ?
Åkte ner till Kristianstad i söndags, och hur fan började det ?
Jo att jag skulle blåsa och lämna pisseprov, och svaret vart att dem inte kunde avgöra
om det var negativt eller positivt, dem visste inte ens vad dem letade efter :S
Snacka om UTBILDADE typer det där alltså, men skit samma, åkte sen dit där jag skulle få träffa min
dotter, men inte fan fick jag göra det heller, vart rena diskussionen och sen har den där pensionerade kärringen
mage och säga att vi avbryter allt, att jag inte ska få träffa min egna dotter,
vad fan är det för fel på folk?
Får dem göra så?
Det finns då ta mig fan folk till allt, tyvärr :/
Nej det får dem inte göra, så ja ...
Så jag flippade rätt duktigt när hon sa att jag inte får träffa henne, fick för mig både
de ena efter det andra, men tack och lov var baby och svärmor med ner så
de fick mig något lugn iallafall, vettifan hur det hade slutat annars :/
Måste börja tänka på mitt humör alltså.
Så vi satte oss i bilen påväg hem igen, mådde ju inte det minsta bra den dagen alltså,
massa tårar, hat, och ja allt man kan tänka sig. Man kände sig TOTALT jävla misslyckad.
Men allt kommer nog bli bra nu när allting kommer bli igång satt, så vi får se vem som vinner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0