Hur i helvete ?

Hur i helvete kan du ?
Hur många gånger ska vi säga till dig?
När ska du ge fan i korken?
Det kommer fan bli din död!
Du säger att du bryr dig om dina barn och barnbarn.
Men inte fan visar du det, och inte fan märks det.

Alltså du fattar inte hur jävla mycket det sårar?
Hur ont det gör i hjärtat av att höra sån skit från dig,
Du säger att jag har bara EN vän, och kan inte säga vem,
Men undra vem det är som har EN vän, det är ta mig fan du,
DU har bara EN vän och det är FLASKAN när du öppnat korken!
Du förstår inte hur andra mår och känner sig när du håller på hela tiden,
Du säger att jag ska flytta dit där jag hör hemma och det är på gatan,
du ångrar att du födde mig. Hur i helvete kan man ens säga så till
sitt barn ? :O :'(
Du fattar fan inte vilka problem du kommer få när
jag kommer till Småland nästa gång. Då kommer jag stå öga mot öga
och du vet att det kan sluta illa som det gjort en gång tidigare.
Du triggare verkligen upp mig, du sårar mig,
du verkar må bra av det, du hån skrattar jämt åt mig,
du tigger om en sån fet smäll, och jag vet att det hjälper ett
litet tag och att du håller dig ifrån flaskan ett tag, men sen är du
på den skiten igen,
När man tänker efter hur fan man ens kan dricka när man
har en sån jävla ALKOLIST i familjen,
Man mår bara dåligt varje gång man dricker lite eller festar.
Ska det verkligen vara så ?
Hur fan står man ut med sig själv av att bara gå hemma,
inne i huset, sitta på röven och öppna korken och bara
dricka dag ut och dag in ?
Det gör så jävla ont av att ha en sån jävel i familjen,
fattar inte hur man står ut med henne...

Åååh, du fattar inte hur jävla illa du gör alla i din omgivning
när du håller på att ringa överallt, säga saker som inte ens
stämmer, och det som är mest tråkiga är att du ringer JÄMT när du är
full, ditt jävla helvete, hoppas ditt liv försvinner snart, inom 1 år helst!

Ja jag vet att jag är grym mot henne, men jag skapade denna bloggen
för att skriva av mig och inget annat,

TÅRAR, HAT, KÄRLEK och KAMP!!

Kommentarer
Postat av: Juliana

Sitter här med tårar i ögonen kan inte sluta gråta.. Att läsa din blogg gör ont i mitt hjärta men kan ändå inte sluta. Kan inte fatta att hon har lyckats igen Hon har 4 underbara grabbar och 3 barnbarn som hon skiter i:( Jag har alltid trott att det var varit mitt fel att hon inte har någon kontakt med Kevin o Linus. Att jag var helt fel tjej för Micke i henns ögon så våra barn ville hon inte lära känna.Det är så tråkigt för dom vet att dom har en farmor men inte vem hon är...Du har rätt flaskan är henns bästa vän. Jag tänker på dej ! Och önskar er lycka till med det nya som väntar er....

Och hoppas du snart får ha din dotter.

2010-09-13 @ 20:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0