Blandad dag...

8 månader!!
8 helt underbara månader idag.
Tänk att du har stått ut med mig så länge,
visst vi har väl haft våra bra och dåliga stunder,
Men nu ska det bli bättre med dem dåliga,
Man får se positivt på det mesta och göra allt
mycket lättare.
Älskar dig Tilda Stéen <3
Nehe, nu är det dags att säga upp kontakten med en som står/stog mig väldigt väldigt väldigt
nära, orkar inte med dina lögner längre, orkar inte med dina telefonsamtal, en
dagen är du sån och andra dagen är du tvärtom,
Hur fan orkar du ? Jag förstår mig fan inte på dig längre.
Vad fan har det tagit åt dig ?
Hur kan du hålla på såhär mot oss?
Trodde detta aldrig ALDRIG om dig :(
Blir så jävla ledsen på dig och mår inte bra heller
efter våra telefonsamtal.
Du säger att det är så det ligger till, men i själva verket är det helt
och hållet tvärtom, :S
Du får så jävla många att må dåligt, så dem går bara och väntar på din död som
kommer snart, tyvärr :/
Jag vet att jag är jävla förbannad, besviken och ledsen på dig,
men det spelar ingen roll hur jag än känner för dig och vad
jag gör mot dig, jag kommer alltid att älska dig ändå,
jag har ju inget alternativ, och jag kommer gråta floder den dagen du lämnar oss,
hoppas du inser snart att det inte går att hålla på som du gör!!
Du blir ju snart bara 55 vintrar vad fan, skärpning nu!
Du kan minst leva 20 år till om du bara ger fan i allting...
Ajja, nu kom älsklingen så ska väl vara lite social :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0