25 Augusti 20:49

Jaha nehe,
Nu sitter man här igen för lite tidsfördriv,
Ikväll blir det nog till att se Fångarna på fortet som
de andra kvällarna, sjukt skoj att det börjat igen :)

Nästa vecka verkar bli toppen iallafall, det börjar med en flytt,
sen flyter det på med upp packning och sånt smått och gått.
Sen går man och väntar på svar från jobben man sökt...

Nu lite annat.....

Dagarna flyter på,
lite tjafs då och då,
lite bråk då och då.
Känslorna blir starkare och starkare,
hjärtat slår snabbare och hårdre,
kärleken blir allt fastare och fastare,
litar mer och mer på dig
för var dag som går,
hur skulle mitt liv sett ut utan dig ?
Vart hade jag varit med livet ?
Jag hade nog bara suttit i skogen hemma
hos morsan eller ute med polare
hela dagarna.
du får mig att känna mig stark,
du får mig att känna styrka,
du får mig att känna glädje,
du får mig att känna kärlek,
du får mig att visa kärlek,
du gör allt för mig,
jag gör allt för dig,
kan det bli bättre ?
Svar ja, med ett jobb så skulle allt
vara perfekt.
Men det har vi förhoppningsvis snart :)

Jag följer dina fotspår,
Jag följer din skugga,
Jag följer dina tårar,
Jag följer dina strålar,
Jag kommer aldrig
släppa dig ur
mitt hjärta
som du har låst!

Jag älskar dig min underbara Tilda Stéen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0