21 Augusti - 19:45

Jaha vart ska man börja?

Hur ska man någonsin kunna visa hur mycket man älskar en person?
Man försöker och försöker,
men försöker få fram med ord, men inte går det heller.
Finns ingenting som kan visa hur mycket jag älskar dig,
det går inte att visa med pengar, går inte att visa med känslor,
Det är helt klart ofattbart hur mycket man älskar en
person som jag älskar dig, när det inte ens går att beskriva.
Du skrev ett sms och trodde det var Pjurres nummer,
jag svarade, och sen helt plötsligt så snackade vi,
jag frågade efter msn och jag fick den :)
Sen vart det bara mer och mer, jag åkte ner till
din syster och träffade dig för första gången,
när jag såg dig i ögonen så sa det bara vipps och
jag trodde jag skulle dö, hade aldrig någonsin haft den känslan
som jag kände då. Hjärtat slog bara hårdare och hårdare när
jag närmade mig. Du stod där med lilla Memphis och höll på med din mobil,
jag gick fram gav dig en kram och en puss. Under den tiden
stod nog fan hjärtat stilla.

Hur ska jag någonsin kunna förklara hur mycket jag älskar dig ?
Du är mitt allt, du gör mitt liv värt att leva,

Jag älskar dig Tilda Stéen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0