15 Augusti - 19:21

Hur står jag ut ?
Varje dag som går så ser jag dig,
ser dig komma och krypa fram till mig och sa
"dadda dadda",
tårarna kom,
Jag skrattade, du skrattade.
Jag lyfte upp dig, du tittade rakt in i mina ögon.
Det kom en till tår, jag var så glad av att se dig igen.
När ska jag få se dig igen ?
Minns dig som nyfödd när jag fick gå omkring och bära på dig
hela nätterna igenom.
Det var så mysigt trots att du skrek som du gjorde,
du var så helt underbar, du var den som fick mig att le.
Men vad är det nu som får mig att le ?
Jo vissa av korten, och vissa får mig att bara gråta,
När ska pappa få hålla sin dotter igen i famnen ?
Det är en svår fråga som ingen kan svara på tyvärr,
inte ens pappa kan svara på den frågan Tindra :/
Det är så jobbigt så du förstår inte, det
finns ingen som kan förstå hur jobbigt det är.
Tänk om man bara hade fått sett dig 5 min den dagen
jag åkte ner till Kristianstad när jag skulle få träffa dig.
Det hade varit guld värt, men det fick jag inte för
en gammal tant :'(

Uscha tårarna sitter långt fram nu och inte långt ifrån att rulla nerför kinden.
Men dem lär komma idag, det kan jag lova folket,
Jag orkar fan inte med mer snart, orkar inte med mig själv,
men jag har en flickvän som trycker på mig,
när jag är påväg ner i det tomma hålet och inte hitta tillbaka,
hon är helt underbar, hon är mitt allt när jag mår som sämst,
hon finns alltid där vid min sida och stöttar.
Hennes namn är Matilda Stéen och jag älskar henne <3
Uscha nu kom den första tåren, nu kommer det en efter en.

Hur står jag ut med den här plågan ?
Hur orkar jag ens leva detta sketna liv utan att få träffa dig ?
Det finns miljoner frågor jag kan skriva, men ingen som kan besvara dem
så det känns lite meningslöst att skriva ut alla. :(

Här kommer en lista på
dem som betyder mest
och dem som står
mig närmast
i
hjärtat,

Tindra
Pappa (Lasse)
bröderna (Mattias, Micke och Tony)
Flickvännen (Tilda)
Mina ÄKTA vänner

har säkert glömt någon men men, sånt är livet,
kan inte ha reda på allting när man mår
såhär, och är så nere just nu, tvärr...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0